poniedziałek, 3 marca 2014

Terapia masażami błogosławieństwo XX wieku

Czasem zdarzają się niemiłe zdarzenia - różne operacje, złamania i tak dalej po których nierzadko jesteśmy uziemieni na parę długich tygodni. Sama niedawno miałam operację kolana. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i prawie całodniowe leżenie w łóżku strasznie mnie irytowało. Lekarz jednak powiedział, że nie wolno mi używać tej nogi, dlatego też wymyśliłam, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Okazało się, że na jakiś okres czasu mogę taki wózek wypożyczyć. Nie jest to nazbyt drogie. To fajna idea, w szczególności, że często potrzebujemy takiego wózka na krótki czas, a nie na stałe, dlatego też nie opłaca się za dużo wydawać. Usłyszałam również, że możemy wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które pomagają inwalidom uprawiać każdy rodzaj sportu. Jeżeli jesteś zainteresowana tym tematem, zerknij tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz